Happy Go Lucky
Nunzio og Paolo, evige forretningsfiaskoer, åpner en vegetarrestaurant. Men for å blidgjøre en matkritiker tvinges de til å gjøre stedet om til en biffrestaurant. Som dedikerte vegetarianere prøver de – med komiske konsekvenser – å selge plantebaserte biffer som ekte kjøtt, noe som fører til en rekke absurde situasjoner.