Welcome To Gomorrahland
Camorraen ligger nede for telling takket være «Welcome to Gomorrahland», en komiserie som latterliggjør den kriminelle organisasjonen. Serien gjør skuespillerne til stjerner, men når truslene begynner å komme, tvinges de inn i et beskyttelsesprogram – mens en hevnlysten camorra, som hevder å være uskyldig, legger planer i det skjulte.