Till Judge Do Us Part
Fire skilte venner slår seg sammen for å støtte Massimo, som vurderer å ta sitt eget liv etter at en dommer har ruinert ham i skilsmisseoppgjøret. Akkurat når det ser ut til at de har klart å løfte ham opp igjen, dukker en sjarmerende nabo opp med en ubehagelig overraskelse – og snur alt på hodet.