The Raven On The Jetty
Midt i foreldrenes separasjon har en ung gutts stille lengsel makt til å forandre alt. På bursdagen sin reiser Thomas sammen med moren sin for å besøke faren, som lever et isolert liv på landet. Thomas er en digital innfødt og hans møte med naturen og hans gradvise forståelse for den viktige forbindelsen han gir foreldrene sine, fører til innsikt og oppdagelse.