Sly Lives! (aka The Burden of Black Genius)
En undersøkelse av livet og arven til Sly & The Family Stone – det banebrytende bandet anført av den karismatiske Sly Stone – som fanger bandets regjeringstid mens den kaster lys på byrden som kommer med suksess for fargede artister i Amerika.