Carla
Carla Fracci, en av 1900-tallets største dansere, var en ekstraordinær kvinne som visste hvordan hun skulle hevde sin rett til å være mor uten å gi avkall på en karriere som danser.
Carla Fracci, en av 1900-tallets største dansere, var en ekstraordinær kvinne som visste hvordan hun skulle hevde sin rett til å være mor uten å gi avkall på en karriere som danser. Programmet er fritt inspirert av Carla Fraccis selvbiografi, "Steg for steg". Det fletter sammen de biografiske hendelsene knyttet til dans, fra de tidlige studiedagene til La Scala-teatret og fram til hennes internasjonale suksess, med et mer intimt portrett av mennesket Fracci, og avdekker denne fantastiske kvinnens sanne karakter. Historien om Carla Fracci fortelles sammen med endringene i historien og endringene i det italienske samfunnet.