Sound The Alarm
I 1995 ble en norsk forskningsrakett forvekslet med en atomrakett på russiske radarer. Med bare minutter til å reagere, sto president Boris Jeltsin overfor en katastrofal avgjørelse. Denne filmen undersøker den lite kjente hendelsen som brakte verden på randen av atomkrig.