Gorals, The: Highlanders of Carpathia
Denne dokumentaren undersøker livene til fire menn i den pittoreske Podhale-regionen i Polen, og legemliggjør tradisjonelle yrker som hjulmaker og gjeter. Midt i den rike og intrikate høylandskulturen, utforskes utfordringen med å balansere eldgamle tradisjoner med kravene fra den moderne verden.