Last Man Standing
Tim Allen spiller Mike Baxter, en lykkelig gift far til tre døtre som føler seg utenfor mens han forsøker å beholde manndommen omringet av kvinner. Mike forsøker å unnslippe alt det kvinnelige dramaet hjemme på jobben sin i Outdoor Man-butikken, en sportsbutikk hvor han er markedssjef. Han utfolder seg også på Outdoor Man-vloggen sin som han bruker til å ytre egne meninger – som ofte ikke har noe med sportsutstyr å gjøre.
Mike Baxter er en lykkelig gift far til tre døtre som føler seg utenfor mens han forsøker å beholde manndommen omringet av kvinner. Mike forsøker å unnslippe alt det kvinnelige dramaet hjemme på jobben sin i Outdoor Man-butikken, en sportsbutikk hvor han er markedssjef. Han utfolder seg også på Outdoor Man-vloggen sin som han bruker til å ytre egne meninger – som ofte ikke har noe med sportsutstyr å gjøre. Når han egentlig skal selge sykler eller kajakker, ender han ofte opp med å ytre seg om miljøet, helsevesenet, internasjonal politikk eller noe annet han tenker på.