Animasjon, Fantasy
Når nevøene kommer til huset til Donald i halloween-kostymer, dumper han vann på dem og ler av trikset sitt. Heksa Hazel ser dette og bestemmer seg for å hjelpe barna. Hun bruker magi til å ødelegge for Donald, og barna får endelig søtsakene sine.