Ensomme spøkelser
På en mørk og stormfull natt bestemmer fire spøkelser som kjeder seg å ringe Ajax Spøkelsesutryddere. Hyl av latter når spøkelsesjegerne Mikke, Donald og Langbein skremmes vettet av de morsomme spøkene fra åndene!