Let it Shine
I Atlanta i Georgia gjenforenes Cyrus og bestevennen Kris med barndomsvennen, den populære sangeren Roxanne “Roxie” Andrews. Plateselskapet hennes sponser en låtskriverkonkurranse, og Cyrus lager et dyptfølt og vinnende dikt om Roxie, men til hans store fortvilelse får Kris ved en misforståelse æren. Nå må poeten finne motet til å kjempe for seg selv og gå etter drømmene sine.