Float
I Float oppdager en far at sønnen hans er annerledes enn andre barn på en høyst uvanlig måte. For å beskytte dem fra forhåndsdømming, skjuler far sønnen sin og holder ham i skjul. Men når sønnens egenskaper blir offentlig må far velge mellom å holde det i skjul eller å aksptere sønnen slik han er.