Voksenliv
Det er hardt å bli voksen. En dag fikser du det, den neste er du tre barn oppå hverandre under en stor frakk, som håper på at de ikke blir avslørt. Sånn har Gia det på 21-årsdagen sin. Historien handler om usikkerhet i voksenlivet, og hvordan vi prøver å late som at vi takler det.
Det er hardt å bli voksen. En dag fikser du det, den neste er du tre barn oppå hverandre under en stor frakk, som håper på at de ikke blir avslørt. Sånn har Gia det på 21-årsdagen sin. Historien handler om usikkerhet i voksenlivet, og hvordan vi prøver å late som at vi takler det. Regissert av Aphton Corbin, story artist på Soul. Produsert av Erik Langley.