Goosebumps
Goosebumps er inspirert av den bestselgende bokserien av R.L. Stine, og følger en gruppe på fem skoleelever på en mørk og urovekkende ferd. De etterforsker den unge Harold Biddles tragiske dødsfall tretti år tidligere, men oppdager også uhyggelige hemmeligheter fra foreldrenes fortid underveis.