Bad Company
CIA-veteran, agent Gaylord Oakes (Hopkins), må rekruttere gatesmarte Jake Haynes (Rock), når Jakes identiske tvillingbror blir drept i tjenesten.
Academy Award-vinner Anthony Hopkins, og den ustoppelige Chris Rock, spiller i denne spion-thrilleren, som vil få deg ut på kanten av stolen! CIA veteran, agent Gaylord Oakes (Hopkins), må rekruttere gatesmarte Jake Hayes (Rock), når Jakes identiske tvillingbror blir drept i tjenesten. Med bare ni dager på å gjøre ferdig forhandlinger om kjernefysiske våpen, må Jake gå fra å handle gatesmart til bare smart, og overbevise alle parter at han er den sofistikerte broren han aldri har kjent. Fra Praha til New York, jakten er i gang, og klokken tikker når mer enn en forebyggende våpenavtale går i vasken.