Nerdeprinsen
Dylan, en populær tredjeårselev, mister veska og blir overrasket når filmnerden Josh hjelper henne. Hun sier ja til å bli med i Joshs dokumentar. Dylan håper at filmen skal gjøre henne til Blomsterdronning. Josh vil lage en film om popularitet, men oppdager at Dylan er mer interessant enn hun ser ut til. Josh vil lage filmen om denne flotte jenta, men hva synes Dylan?