BURN-E
Denne kortfilmen handler om en sveiserobot på Axiom-stjerneskipet kalt Burn-E, som, mens han reparerer en lyspære, blir låst ute av Wall-E og Eve.
Dette ekstramaterialet til filmen Wall-E handler om en sveiserobot på Axiom-stjerneskipet kalt Burn-E, som, mens han reparerer en lyspære, blir låst ute av Wall-E og Eve. Han prøver å åpne døra, men oppdager til slutt at han ikke kan.