Every Day Fry-Day
Omtrent seksti prosent av nederlandske husholdninger har en airfryer, men de fleste bruker den bare til pommes frites og kjøttboller. Det er synd, for det er så mye mer man kan lage med den! Derfor viser Danny Jansen hvor allsidig denne lille konveksjonsovnen er i Every day Fry-day.
Omtrent seksti prosent av nederlandske husholdninger har en airfryer, men de fleste bruker den bare til pommes frites og kjøttboller. Det er synd, for det er så mye mer man kan lage med den! Derfor viser Danny Jansen hvor allsidig denne lille konveksjonsovnen er i Every day Fry-day. Hele måltider, som risotto, babi pangang med sterke bønner, lasagne, laks og grønnsaker, entrecôte og deilige poteter, og fantastiske frokoster og desserter, som tarte tatin og smuldrepai kan bli lagd i airfryeren. Man kan hoppe over ferdigsnacksen i frysedisken på butikken fra nå av, for hver fredag ettermiddag får Danny en spesiell gjest på kjøkkenet sitt for å lage en snacktallerken sammen som ikke bare ser fristende ut, men som også smaker utrolig godt! Fra nå av har airfryeren en spesiell plass på kjøkkenet ditt, fordi: Every day Fry-day!