Kaizen
Inoxtag har en drøm - å bli fjellklatrer og bestige Mount Everest om bare et år. Men han er en 21 år gammel youtuber som ikke er spesielt atletisk. Kaizen tar deg med på hans reise, viser hvordan han endret livet for å oppnå denne drømmen i løpet av et år. Gjør deg klar for en inspirerende, kjempemorsom og emosjonell dokumentar om et ekstraordinært eventyr.