Fernand Pouillon, l'architecte le plus recherché de France
Etter en mystisk flukt fra fengselet, bygde arkitekten Fernand Pouillon millioner av kvadratmeter over Frankrike og Algerie. Denne filmen avdekker livet til en mann som bygde vakre hjem for de beskjedne, utfordret patologien i store boligprosjekter og etterlot seg en kompleks arv.