I Nostri Figli
På Sicilia ble Elena drept av sin eksmann. Retten planlegger nå å plassere Elenas tre barn på forskjellige barnehjem. Det er bare én fetter av offeret som kan ta imot dem: Roberto og hans kone Anna. Anna og Roberto bestemmer seg for å adoptere de tre søsknene, men barna gjør en forferdelig oppdagelse om morens død.