Figli Del Destino
Dokumentarfilmen "Forbidden School" (Forbudt skole) forteller historien om fire italiensk-jødiske barn som etter de italienske raselovene ikke lenger fikk gå på skolen. Dette programmet viser hva det betydde for titusener av mennesker å oppdage over natten at det som kjennetegnet dem, var blitt skrevet inn i lovbøkene som en synd.