Lady og Landstrykeren
Forelsk deg i Walt Disneys elskede klassiker. Opplev eventyrene til Lady, en bortskjemt cocker spaniel, og Landstrykeren, en løshund med et hjerte av gull. Denne hjertevarmende historien sjarmerer nå nye generasjoner med flott animasjon, uforglemmelige sanger og en av tidenes beste kjærlighetshistorier.