Kvakkpakket
Denne tegneserien fortsetter der 80-tallsserien «DuckTales» slapp, og vi følger eventyrene til Ole, Dole og Doffen videre. Nå er de tenåringer og bor hos sin onkel Donald Duck, og de bruker dagene sine på å rampestreker og annen ugagn.
Denne tegneserien fortsetter der 80-tallsserien «DuckTales» slapp, og vi følger eventyrene til Ole, Dole og Doffen videre. Nå er de tenåringer og bor hos sin onkel Donald Duck, og de bruker dagene sine på å rampestreker og annen ugagn. Donald jobber som kameramann sammen med Dolly, som er reporter. Gruppa reiser verden rundt på jakt etter et godt skup.