Darkwing Duck
I Darkwing Duck følger vi superhelten med samme navn, hjulpet av hans pilot Rotor McKvakk. Under navnet Drake Mallard lever han i et alminnelig forstadshus med adoptivdatteren Gakkeline, like ved siden av den forbløffende lite oppvakte Flyttefot-familien.
I Darkwing Duck følger vi superhelten med samme navn, hjulpet av hans pilot Rotor McKvakk. Under navnet Drake Mallard lever han i et alminnelig forstadshus med adoptivdatteren Gakkeline, like ved siden av den forbløffende lite oppvakte Flyttefot-familien. Darkwing sliter med å balansere sitt eget behov for berømmelse og oppmerksomhet og hans ønske om å være en god far for Gakkeline og å gjøre gode gjerninger i St. Canard.