Clotilda: Last American Slave Ship
I juli 1860, etter et veddemål, kom 110 afrikanske fanger til Alabama om bord i skonnerten Clotilda. For første gang vil arkeologer utforske det sunkne vraket av det siste amerikanske slaveskipet.