No Man's Land
Midt på den brennhete sommeren i 1914 blir Arthur Knaap med i Fremmedlegionen i Paris, ivrig etter å forsvare nasjonen sin. Skyttergravskrigen utsetter han imidlertid raskt for de dystre realitetene fra første verdenskrig. Midt i tap og fortvilelse endrer et avgjørende valg Arthurs skjebne og konfliktens forløp. Likevel avslører uforglemmelige mareritt den langvarige belastningen av valgene hans.