Trafficked with Mariana van Zeller
Den prisbelønte journalisten Mariana van Zeller utforsker og kartlegger verdens farligste underverdener og svartebørser.
Den prisbelønte journalisten Mariana van Zeller ser nærmere på underverdenens farligste svartebørser. Hver episode utforsker en ny svartebørs, fra narkotika til våpen og deler av tigere. Hun møter aktørene og lærer mer om markedene deres for bedre å forstå skyggeøkonomien som omsetter for flere billioner dollar.