Drugs Inc. – Fra langerens ståsted
Denne timelange episoden av Drugs, Inc. går ikke bare i skoene til dealerne, men ser gjennom øynene på dem. Narkotikaselgere i New York, Atlanta og Portland tar oss med på en reise gjennom hverdagen sin.
Rått. Uten manuskrift. Ekte. Denne timelange episoden av Drugs, Inc. går ikke bare i skoene til dealerne, men ser gjennom øynene på dem. Narkotikaselgere i New York, Atlanta og Portland tar oss med på en berg-og-dalbane-reise gjennom hverdagen. Fra å skyte et skudd mot en rivaliserende gjeng, til innkreving av gjeld, til å unngå politiet ved å dykke ned i en åpen heissjakt, tilbyr denne spesialutgaven en helt ny seeropplevelse.