The A-Team
Et lag med tidligere elitesoldater blir fengslet, og de må bruke evnene sine til å bryte ut av fengsel og gjennomføre sitt livs vanskeligste oppdrag. Dette er en jobb for A-Team! Med Liam Neeson, Bradley Cooper, Quinton Jackson og Sharlto Copley.
Det er mer action, mer eventyr og mer arroganse i A-Team Extended Edition, som inkluderer en helt ny versjon av filmen med nye klipp som ikke ble vist på kino! Gjør deg klar for en vill tur med Liam Neeson, Bradley Cooper, Quinton "Rampage" Jackson og Sharlto Copley. De blir dømt av militærretten for en forbrytelse de ikke begikk, og det modige teamet med tidligere spesialsoldater må bruke de unike talentene sine for å bryte ut av fengsel og takle sitt vanskeligste oppdrag så langt. Det krever mot, ekstrem timing og et helt arsenal av nye, eksplosive våpen... Dette er en jobb for A-Team!