Return to Las Sabinas
Gracia og Paloma vender tilbake til Las Sabinas for å ta hånd om faren Emilio. Gracia gjenforenes med ungdomskjæresten Miguel, som nå er forlovet med Esther. Paloma tar over familiens gårdsdrift og havner i klinsj med landeier Paca Utrera, som har en mørk hemmelighet med Emilio og onde planer for landsbyen. Den unge mannen Óscar blir funnet død under merkelige omstendigheter. Manuela etterforsker drapet med hjelp av Óscars bror Álex som er prest.