Superstore
America Ferrera og Ben Feldman har hovedrollen i den artige komedien fra produsenten av "The Office" om en unik familie av ansatte på en superstor butikk. Fra de ivrige nyansatte og veteranene som har sett alt, til de uvitende sommeransatte og sjefene som er der på livstid, takler de dagene fylt med kuppjegere, salgsopprør og kjedlig opplæring på en artig måte.