Deli Boys
Når nærbutikkmagnat-faren deres plutselig dør, mister to bortskjemte pakistansk-amerikanske brødre alt og blir tvunget til å ta i betraktning sin Babas hemmelige kriminelle liv, idet de forsøker å ta opp arven hans i underverdenen.
Etter at deli magnat-faren deres plutselig dør, mister Raj og Mir Dar, et par bortskjemte pakistansk-amerikanske brødre alt og finner ut at deres Baba var mer narkobaron en forretningsmagnat. De skremte guttene blir hastet sparkende og skrikende (bokstavelig talt) inn i underverdenen av sin Lucky-tante og hennes nemesis Ahmad-onkel. Idet Raj og Mir fomler fra én latterlig katastrofe til den neste, er hvert trekk de gjør liv eller død. Fordi når legatet ditt er borte, er luksusen ved å kunne rote til ting også borte.