Presto
Verdighet. Holdning. Mysterie. Vi forventer intet mindre fra den berømte tryllekunstneren Presto. Men når han glemmer å mate kaninen sin én gang for ofte, vet ingen hva som vil skje.
Verdighet. Holdning. Mysterie. Vi forventer intet mindre fra den berømte tryllekunstneren Presto. Men når han glemmer å mate kaninen sin én gang for ofte, vet ingen hva som vil skje. Denne komiske kortfilmen fra Pixar forteller historien om den forbløffende Presto, hans kanin Alec og hva som skjer på scenen når en berømt tryllekunstners ego provoserer frem en smart hevn fra hans lille partner.