The Pearl Comb
I 1893 vekker en sjarmerende fiskerkone fra Cornwall oppsikt da hun blir den første som kurerer noen for tuberkulose. En lege, som er fast bestemt på å bevise at kvinner hører hjemme bak husets fire vegger og ikke skal praktisere medisin, sendes for å etterforske den mirakuløse påstanden – bare for å oppdage kilden til hennes overjordiske kraft.