The Empty Man
Etter at noen tenåringer på mystisk vis forsvinner, må James Lasombra (James Badge Dale), en plaget eks-politimann, igjen begynne å etterforske. Etter å ha fulgt spor som knytter en hemmelighetsfull okkult gruppe til en skremmende vandrehistorie, skjønner han snart at han og hans nærmeste er i livsfare.
THE EMPTY MAN er en skrekkfilm om det overnaturlige, full av action, spenning og ren skrekk! Etter at en gruppe tenåringer fra en småby i Midtvesten på mystisk vis forsvinner, mistenker lokalbefolkningen at forsvinningene kan være knyttet til en skremmende vandrehistorie. James Lasombra (James Badge Dale), en lokal politimann som fremdeles plages av sin kones og sønns død, begynner å undersøke hendelsene som har rystet lokalsamfunnet. Alt blir bisart når Lasombra oppdager en hemmelighetsfull gruppe okkultister som virker å ville frammane et forferdelig, mystisk vesen. Snart innser Lasombra at han og hans nærmeste er i livsfare i denne isende grøsseren. THE EMPTY MAN er også med Marin Ireland, Stephen Root, Ron Canada, Robert Aramayo, Joel Courtney og Sasha Frolova. Filmen er skrevet og regissert av David Prior og basert på Cullen Bunns roman.