Shardlake
Året er 1536. Advokat Matthew Shardlake får livet snudd på hodet når Thomas Cromwell sender ham for å etterforske et mistenkelig dødsfall i det avsidesliggende klosteret Scarnsea. Svik, bedrageri og korrupsjon viser seg overalt når det blir klart at dette ikke er det første mordet. Shardlake trekkes inn i et nett av løgner, som ikke bare truer integriteten hans, men også livet hans. Dette fengslende mysteriet er basert på de verdenskjente kriminalromanene fra Tudortiden av C.J. Sansom.