Let's Stick Together
Selv med langt hvitt skjegg og en vond rygg, må Donald Duck fortsatt få endene til å møtes ved å plukke søppel i parken. Da han møter sin gamle partner, en gammel honningbie ved navn Spike, forteller den om minner fra gode, gamle dager. Men kan samarbeidet deres, og vennskapet, overleve når en ung damebie kommer inn i bildet?