Popcorn
Donald lurer Snipp og Snapp til å måke snø for ham mens han går inn for å lage popkorn. Ekornene lurer ham til slutt, og Donald må måke en hel eske poppet popkorn ut av huset sitt!
Donald Duck måker snø på fortauet når han ser Snipp og Snapp. Han lurer dem til å måke snø for ham mens han går inn for å lage popkorn. Ekornene finner ut at Donald lurer dem, går inn i huset hans, ser popkornet og stjeler det, men når Donald prøver å røyke dem ut, popper Snipp og Snapp hele esken, så Donald må måke igjen – men denne gangen er det popkorn!