Disney's Grand Californian Hotel & Spa Yule Log
Kos deg med julekubben fra Disney's Grand Californian Hotel & Spa! Nyt en knitrende peis i lobbyen i Craftsman-stil, avslappende julemusikk på piano og magiske overraskelser. Perfekt for adventstiden, juleselskaper eller for å skape en varm og festlig stemning hjemme.
Få julestemning i Disney-stil med peisvideoen fra Disney's Grand Californian Hotel & Spa! Nyt den knitrende peisen i den ikoniske lobbyen, beroligende julemusikk på piano og herlige overraskelser. Perfekt for juleselskaper, middager eller for å gi feiringen hjemme et magisk Disney-preg.