El dios de madera
De to unge og illegale immigrantene, Yao og Rachid, lever adskilte liv i Valencia. Skjebnene deres flettes sammen når de blir møter den elegante enken Maria Luisa, og sønnen Róber. Det utvikler seg til et komplekst nett av forhold og avskjeder, som til slutt forener mor og sønn i deres ensomhet.