Raising Chelsea
Denne intime serien i tre deler følger «Made in Chelsea»-stjernene Jamie Laing og Sophie Habboo mens de navigerer den rotete, skremmende og hysteriske overgangen til livet som foreldre. Svangerskapet bringer med seg like mye panikk som lykke – helt til de endelig møter babyen sin. Med familie og venner alltid like om hjørnet, ler og gråter de seg gjennom både gleden og kaoset.