Mikke og selen
Mikke får med seg en sel hjem, etter at den sniker seg opp i piknikkurven hans. Selen blir oppdaget når Mikke tar seg et bad, og Mikke leverer den tilbake til parken. Men senere oppdager Mikke og Pluto at badet er fullt av seler!