The First Omen
I denne psykologiske skrekkoppfølgeren til de klassiske Omen-filmene, sendes en ung amerikansk kvinne til Roma for å tjene kirken. Snart oppdager hun noe mørkt som får henne til å tvile på sin egen tro, og avdekker en skremmende sammensvergelse som vil sørge for at ondskapen skal legemliggjøres ved å fødes.