Penelope blir tvunget til å gifte seg med Jonathan, men det finnes ingen tiltrekning mellom dem. Jonathan er faktisk mer interessert i å tilbringe tid med butleren enn med sin kone. Penelope finner en måte for å gjenforenes med sitt livs kjærlighet, og klarer å ansette ham som gartner. To hemmelige forhold i samme husstand fører snart til store skandaler.