Dinosaurs
Møt Sinclair-familien, den morsomste familien på 60 millioner år! De er en helt vanlig familie med en STOR forskjell. De er dinosaurer som lever det gode liv i 60 000 003 f.kr. Pappa Earl, kona Fran, barna Robbie, Charlene og babyen og spreke bestemor Ethyl bringer en hysterisk juratvist til hverdagslivet.