Drama, Spenning
Leonardo DiCaprio er fantastisk i denne forførende thrilleren av regissør Danny Boyle (Trance, Slumdog Millionaire). Når Richard (DiCaprio), en ung amerikansk backpacker som reiser gjennom Thailand, oppdager et kart til en vakker, hemmelig strand, tror han at han har funnet noe unikt spennende. Men det isolerte paradiset blir snart et farlig sted i dette nervepirrende dramaet med Tilda Swinton.