Sharks
Eksepsjonelle bilder viser disse havskapningene, som fantes lenge før dinosaurene, på en ny og annerledes måte. Imponerende overlevere og havets mestere vises som farlige, glupske kampmaskiner. Opplev hvithaien, hammerhaien eller hvalhaien på nært hold gjennom fantastisk stereoskopisk 3D eller HD 2D!