My Grandfather Charles Manson
Sophia har alltid vært den snille jenta, men jakten på sin ukjente bestefar fører til en sjokkerende oppdagelse: Han er CHARLES MANSON, historiens mest beryktede kriminelle. Sophia får tilgang til medlemmer av Manson-familien og eksklusive opptak som avslører monsteret. Hva har Sophia arvet, og hvordan skal hun takle familiearven?
Sophia har alltid vært den snille jenta og farens klippe i livet. Men jakten på sin ukjente bestefar fører til en sjokkerende oppdagelse: Han er CHARLES MANSON, historiens mest beryktede kriminelle, og han er slående lik hennes kjære far. Oppdagelsen kaster Sophia inn i en underverden av Manson-familiemedlemmer og upålitelige fortellere mens hun sporer bestefarens liv. Takket være genene sine får hun tilgang til aldri før utgitte dokumenter og lydopptak som kaster et nytt og skremmende lys over Mansons patologi. Men jo mer Sophia avdekker, desto mer anstrengt blir forholdet til faren. For Sophia finnes det ingen vei tilbake. Hva har hun arvet, og hvordan skal hun håndtere familiearven?